Specjalista ds. Sprzedaży online i telesprzedaży

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość branży poligraficznej i reklamowej,
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pozyskiwania klientów i prowadzenia rozmów handlowych,
  • znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego,
  • znajomość narzędzi Google Analitics, Google Adwords,
  • chęć do uczenia się, samodzielność w działaniu i elastyczność,
  • kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia i łamania konwencji.

Zakres obowiązków:

  • sprzedaż online i telesprzedaż usług poligraficznych tj. aukcje internetowe, sklep internetowy, itp.,
  • optymalizacja rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online,
  • aktywne rozwijanie komunikacji w social media,
  • prowadzenie internetowych kampanii marketingowych,
  • kreowanie wizerunku marki w Internecie.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy,
  • samodzielność i możliwość zdobycia nowych doświadczeń,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • bardzo dobrą atmosferę i niezbędne narzędzia pracy,
  • samodzielne kształtowanie czasu pracy.

Osoby zainteresowane ofertą pracy zapraszamy do przesłania aplikacji (CV, list motywacyjny, zdjęcie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych) na adres: praca@artsigma.pl z dopiskiem w temacie „Specjalista ds. Sprzedaży online i telesprzedaży”.

Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.