Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość branży poligraficznej i reklamowej,
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność pozyskiwania klientów i prowadzenia rozmów handlowych,
- znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego,
- znajomość narzędzi Google Analitics, Google Adwords,
- chęć do uczenia się, samodzielność w działaniu i elastyczność,
- kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia i łamania konwencji.
Zakres obowiązków:
- sprzedaż online i telesprzedaż usług poligraficznych tj. aukcje internetowe, sklep internetowy, itp.,
- optymalizacja rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online,
- aktywne rozwijanie komunikacji w social media,
- prowadzenie internetowych kampanii marketingowych,
- kreowanie wizerunku marki w Internecie.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od wyników pracy,
- samodzielność i możliwość zdobycia nowych doświadczeń,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- bardzo dobrą atmosferę i niezbędne narzędzia pracy,
- samodzielne kształtowanie czasu pracy.
Osoby zainteresowane ofertą pracy zapraszamy do przesłania aplikacji (CV, list motywacyjny, zdjęcie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych) na adres: praca@artsigma.pl z dopiskiem w temacie „Specjalista ds. Sprzedaży online i telesprzedaży”.
Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.